Arkadaşlık Sitesi - Badoo

Ücretsiz Arkadaşlık Sitesi
Hem yurt içi hem yurt dışı arkadaş bulabilirsiniz. Oturduğunuz şehre ilçeye ülkeye yada hobilerine göre arama yapabilirsiniz. En çok üyesi bulunan ülkeler Türkiye , Rusya ve Amerika .





Günlük 100 mesaj gönderebilirsiniz
Sınırsız tanışmak istiyorum davetiyesi atabilirsiniz
Sınırsız chat imkanı 
Şehre göre arkadaş arama özelliği
Profil sayfası oluşturma
Facebook Sayfasıyla bağlanabilme 
Fotoğraflara yorum yapabilme  
Fotoğrafları kaydedebilme  
Cinsiyete ve yaşa göre arkadaş arama eklentisi


Arama yapabilme ve bolca mesaj atabilme özelliği sayesinde şu an piyasada ki en iyi arkadaşlık sitesi güle güle kullanın.

1 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil