Ücretsiz Arkadaşlık Siteleri - Hİ5

Ücretsiz Arkadaşlık Sitesi

Tarihi neredeyse internetle yaşıt olan sosyal ağların ilk hi5. Özellikle 2011 yılında satılmasıyla beraber bir çok değişikliğe gidildi ve bolca güncellendi . Eskisine oranla çok daha güzel ve şık bir tasarıma sahip

Hi5 in en güzel özelliği tüm dünya tarafından kullanılıyor olması ister yurtiçi ister yurtdışından arkadaşlar bulabilirsiniz . Türk kullanıcılar tarafından çok rağbet ediliyor.

Sınırsız ve ücretsiz mesajlaşabilme
Arkadaş ekleme özelliği
Sınırlı profil oluşturabilme
Beraber oyunlara ve turnuvalara katılabilme
Resimlere yorum yapabilme
Sınırsız resim ekleme
Blog oluşturma
Sanal insanlar yaratabilme
Takipçi edinebilme

1 yorum:

  1. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil